Saterdag 06 Januarie 2018

Opsies om sanksies te verhandel


Venezuela sonder om die humanitêre situasie baie erger te maak. Latyns-Amerika Adviseur nuusbrief. Tulane Universiteit, het aan AFP gesê. Caracas, Venezuela, 30 Junie 2016. Phillips 66, Valero Energy, en Chevron. Maduro in 'n nie-amptelike referendum. Republikeine wat in hul opposisie teen Maduro uitgespreek het. Huis, het aan Business Insider gesê. Caracas, 16 Julie 2017. Chinese en Russiese maatskappye betaal uitstaande skuld. Citgo as Pdvsa standaard op sy lenings.


White House energie adviseur, het aan Platts gesê. Donald Trump, vise-president Mike Pence, en Sen. Carabobo, 2 Maart 2016. Rusland en China, het hy bygevoeg. Ministerie van buitelandse sake, het op 'n daaglikse nuusberig gesê. Noord-Koreaanse bondgenote indien die toetse voortduur. Maar dit kan ondoeltreffend wees teenoor 'n Chinese regering wat bekommerd maak dat handelsgrense die toestande in die noorde kan vererger, wat die situasie selfs meer onvoorspelbaar maak. Senaatstoel, indien laasgenoemde skuldig bevind word aan korrupsie. Chinese maatskappye wat sake doen in Noord-Korea.


John Delury, 'n professor aan die Yonsei-universiteit in Seoel. Alhoewel skuldigbevindings van 'n staatsamptenaar vir omkopery bewys moet lewer dat enige geskenke tot amptelike optrede deur die staatsamptenaar gelei het, is die getuienis teen Menendez buitengewoon omvattend en sleg. Sondag het amptenare van die Wit Huis gevra om nuwe sanksies te beveg wat besighede en lande wat met Pyongyang sake doen, bedreig. New Jersey is 'n konsekwent blou staat, en die sitplek sal waarskynlik nie met enige kandidaat verander nie, maar Christie. Om af te handel met China is egter waarskynlik nie realisties nie. Oop-kwarteindronde vanjaar, waar vier van die agt kwalifiseerders die Amerikaners is: Coco Vandeweghe, Venus Williams, Sloane Stephens, Madison Keys. Hierdie hoofstuk is nie van toepassing op instruksies, materiaal, aanbiedings of programmering wat geslag, geslagsidentiteit, geslagsuitdrukking, seksuele oriëntasie, diskriminasie, teistering, boelies, intimidasie, verhoudings of gesinne bespreek nie en nie menslike voortplantingsorgane en hul funksies bespreek nie. Noord-Koreaanse aggressie diplomaties. Bob Menendez as die demokratiese wetgewer skuldig bevind word aan bedrog en omkopery in 'n verhoor wat hierdie week begin. Luitenant-goewerneur Kim Guadagano om hom aan te stel.


Al vyf het herverkiesing verloor. Deur te weier om geweld uit te sluit om verdere aggressie uit Noord-Korea te beëindig, het die president oop gebly vir alle moontlike opsies. In die jaar 2000 is sommige van die sanksies herroep, spesifiek dié van mediese en landbouprodukte. Kuba van 1963 tot 2000. Sanksies kan eensydig wees, opgelê deur slegs een land in een ander land, of multilaterale, wat deur een of meer lande in 'n aantal verskillende lande opgelê word. Dikwels sal bondgenote multilaterale sanksies op hul vyande oplê. Ons wil daardie skuiwergate sluit. Wood het aan 'n nuuskonferensie in Genève gesê. Noord-Korea, sal hy nuwe finansiële sanksies teen Beijing soek. Ambassadeur Robert Wood gebare voor sy adres in Noord-Korea na die Ontwapeningskonferensie by die Verenigde Nasies se kantoor in Genève, Switserland, 30 Augustus 2017.


Die Verenigde State wou Noord-Korea verder geïsoleer, met meer lande wat die verhoudings afbreek of afgradeer en handel verlaag. Robert Wood het Vrydag gesê. Trump moet volgende maand besluit of Iran die ooreenkoms nakom. Iran is op geen manier, dink ons, voldoen aan die aspirasies van die JCPOA. Ons wil alle diplomatieke opsies uitlaat. Iran het nie die gees van die Gesamentlike Omvattende Plan van Aksie vervul nie, die 2015-ooreenkoms wat Iran in staat gestel het om sanksies te verlig, in ruil vir die vermindering van sy kernprogram. Hierdie webwerf bevat skakels na ander webwerwe. Ons verkoop nie of verhuur inligting aan iemand anders as die outeurs van die bladsye nie, wat van tyd tot tyd mag verander. Verenigde State verkies om te ontmantel of onttrek van die JCPOA.


Iran in sy naserende kernprogram laat vaar. Huis van Verteenwoordigers in Februarie 2017. E-pos Van tyd tot tyd kan Mondaq u e-posse stuur wat Mondaq-dienste bevorder, insluitende nuwe dienste. Bpk besluit om u lisensie van gebruik te beëindig om watter rede dan ook. Verenigde State sou voorstel bly onduidelik. Hierdie diens is heeltemal gratis. U kan kies om sulke e-posse te ontvang deur hieronder te kliek. Iraanse ekonomie en bly kragtige hefboom. Om jou toe te laat om die Mondaq webwerwe te personaliseer, besoek jy. Verenigde State van slegs weg te loop. Iran, onderhewig aan sekere voorwaardes.


Iran bly van krag. Trump om die Verenigde State van die JCPOA te onttrek. OFAC het gewysigde riglyne uitgereik wat die toelaatbare volwassenheidsvlakke van nuwe skuld uitgereik deur aangewese finansiële en energiemaatskappye verkort. As jy vir een of ander rede glo Mondaq Ltd. Die Australiese sakeman, Rowan Petz, woon al drie jaar in Seoel. Net twee weke gelede het Suid-Korea 'n landwye ontruimingsboor gevat. Pyongyang het gister die 69ste herdenking van sy stigting gister met 'n groot vertoning van pianist en militêre hardeware. In 'n seldsame onderhoud met buitelandse pers in Pyongyang het Noord-Koreaanse diplomate ook die wêreld 'n duidelike boodskap gestuur. Noord-Korea om die terugtrekking van Amerikaanse troepe in Suid-Korea te verhandel, vir Pyongyang om op te dreig om interkontinentale ballistiese missiele te brand.


VN-opgelegde sanksies sal stop met tekstiele en arbeid wat Pyongyang en olie verlaat om die land te betree, en Noord-Korea effektief van die wêreldhandel bevries. Australiërs se betrokkenheid by handel en belegging in Korea. Metrostasies dien as skuilings in die stad. Noord-Korea se minister van buitelandse sake, mnr. Ri Tok Son, het gesê die ondersteuning van sanksies sal slegs oorlog aanhits. Noord-Koreaanse offensief ten spyte van 'n groot teiken. Sogang Universiteit Professor Jaechun Kim vertel SBS News sanksies kan die enigste opsie wees. Inwoners is 'n maand vantevore in kennis gestel en het gesê dat hulle vir 20 minute werk moet stop, maar baie het verkies om die advies te ignoreer.


Noord-Korea is ingestel op 'n koers van flagrante en roekelose verset van die VN-Veiligheidsraad se besluite, het minister van verdediging Marise Payne gesê. Namate die VN-lede voorberei om te stem om sterker sanksies in Noord-Korea in te stel, beskuldig die land die VSA en sy bondgenote van oorlogsoorlog deur hierdie maatreëls te ondersteun. Binne die ekonomieprofessie is daar aansienlike debat oor die impak van ekonomiese sanksies. In Iran, soos in baie ontwikkelende lande, is korrupsie deurlopend. Mens kan nie die belangrikheid van energie vir die Iraanse ekonomie oorskat nie. As gevolg van die insinking in oliepryse, sal Iran egter minder belegging kry van skuldige internasionale oliemaatskappye. Iran in hierdie verband en herstel die vorige sanksies so gou as moontlik indien die verpligtinge oortree word. Iran kan 'n groot herstel in sy olie - en gassektor ervaar.


Transparency International geledere Iran 136 in sy korrupsie persepsie indeks. Uitvoer van energie was in 2014 vir 24 persent van die BBP verantwoordelik. Die strengste dele van die Iraanse embargo het in Julie 2012 in werking getree. Werkloosheid en inflasie is in dubbele syfers en die arbeidsproduktiwiteit is laag. Ongeveer 300 Iraanse individue en maatskappye sal uit die EU-sanksielys verwyder word en Iran sal die meeste toegang kry tot die internasionale finansiële stelsel en valutamarkte. Die opheffing van sanksies op Iran sal 'n groot ekonomiese en politieke impak hê. Na 'n positiewe terugslag van laagtepunte die afgelope twee jaar het dit in 2015 minder as 1 persent gegroei. Iran het nog steeds aansienlike bevrore bates in die buiteland. Iraanse ru-olie en 'n einde aan beperkings op Iraanse handel, gestuur en versekering.


Gevolglik bied hulle ook nuwe uitdagings aan vir die Amerikaanse beleid. Terwyl Iran steeds olie aan sommige Asiatiese lande, soos Suid-Korea, uitvoer, het die onvermoë om na Europa uit te voer, 'n tol geneem. Die regulerende omgewing bly beperkend, wat die private ekonomiese bedrywighede erg beperk. Petroleum is verantwoordelik vir 80 persent van die totale uitvoer. Die motorvoertuigbedryf is die grootste in die Midde-Ooste en Peugeot Citroen beplan om na Iran terug te keer. Sommige van die Global 100-maatskappye kyk weer na Iran. Die Heritage Foundation en die Wall Street Journal, Iran is aangewys as 171ste uit 178 lande gegradeer. Saoedi-Arabië of enige van die ander energieprodusente in die streek.


Ekonomiese sanksies kan effektief wees om Iran na die onderhandelingstafel te kry. Iran het sy uitvoere teen 2014 tot 'n bietjie meer as een miljoen per dag geval. Infrastruktuur verkrummel en die kapitaalmarkte moet ontwikkel. Voorkom pogings om ander buitelandse bates te ontvries. Dit moet egter gesien word hoe goed die nasie aan sy internasionale verpligtinge voldoen. Dit is byna dood dood as beleggingsvryheid. SWIFT sal die koste van invoere verminder, aangesien Iraanse besighede nie toegang tot kredietbriewe gehad het nie en moes ten volle vooruit betaal vir invoere. Trouens, die Iraanse ekonomie is in die war.


Stabiliteit van arbeidsmarkte word vererger deur staatsinmenging wat werkgroei steeds ontmoedig. Om hul verouderende olievelde te herleef en om die grootliks onbenutte reserwes van gas te ontwikkel, sal Iran die energiehoofde benodig vir investering en vir toegang tot tegnologie. As gevolg daarvan sal Iran in staat wees om soveel ru-olie na die wêreld te eksporteer as wat dit uitvoerbaar is. Die ekonomiese verlangsaming help nie die Iraanse uitkyk nie. In 'n landmerkooreenkoms wat in Januarie 2016 bereik is, het die Internasionale Atoomenergie-agentskap beoordeel dat Iran voldoen aan sy internasionaal ooreengekome kernverpligtinge. Wilson, PhD, is Senior Navorsingsgenoot in die Asiatiese Studie Sentrum, van die Kathryn en Shelby Cullom Davis Instituut vir Nasionale Veiligheid en Buitelandse Beleid by die Heritage Foundation. Iran moet voldoen aan die kernooreenkoms. Iran het die vooruitsigte om 'n ekonomiese terugkeer te vestig. Eerstens het dit jare geneem om die sanksies in plek te stel; Om dit te verwyder is 'n proses wat tyd sal neem. Qaida Sanksiekomitee is voorbeelde van hierdie benadering in die praktyk. Sanksies werk nie, slaag of misluk in 'n vakuum nie.


Generaal om te verseker dat daar regverdige en duidelike prosedures ingestel is vir die opheffing en opheffing van sanksiemaatreëls. Die maatreëls het gewissel van omvattende ekonomiese en handelssanksies tot meer gerigte maatreëls soos wapenembargo's, reisverbods en finansiële of kommoditeitsbeperkings. Die Veiligheidsraad kan aksie onderneem om die internasionale vrede en veiligheid in stand te hou of te herstel ingevolge Hoofstuk VII van die Handves van die Verenigde Nasies. Veiligheidsraad sanksies het 'n aantal verskillende vorme geneem, in die nastrewing van 'n verskeidenheid van doelwitte. Die Libiese en Guinee-Bissau sanksies regimes alle voorbeelde van hierdie benadering. Die maatreëls is die mees doeltreffende om die internasionale vrede en veiligheid te handhaaf of te herstel wanneer dit toegepas word as deel van 'n omvattende metode wat vredesopbou, vredesopbou en vredesake insluit. In teenstelling met die veronderstelling dat sanksies strafbaar is, is baie regimes ontwerp om regerings en streke te ondersteun wat na 'n vreedsame oorgang werk. Sanksiesmaatreëls, ingevolge artikel 41, sluit 'n wye reeks handhawingsopsies in wat nie die gebruik van gewapende mag behels nie. Die tyd vir halfmaatreëls in die Veiligheidsraad is verby. Biswas gesê, maar Pyongyang kan steeds beduidende geldeenheidinvloei ontvang van oorbetalings van Noord-Koreaanse gaswerkers in Rusland en China.


Terwyl Noord-Korea waarskynlik brandstofvoorraad het om 'n paar maande te hou, glo hy dat sanksies op lang termyn sowel ekonomiese as militêre bedrywighede sal beïnvloed. Nadat Noord-Korea beweer het dat hy 'n waterstofbom suksesvol getoets het, het die sesde en grootste kerntoets tot dusver getref. Trump het die gevolge vir lande wat met Pyongyang sake doen, bedreig. Rusland, Thailand, die Filippyne, Taiwan, Frankryk, Singapoer en Mexiko, soos data gerapporteer deur die Observatorium van Ekonomiese Kompleksiteit toon. Noord-Korea terug na die onderhandelingstafel. Maar in watter lande praat Trump? Ons moet nou die sterkst moontlike maatreëls tref. Teenstanders Deur Sanksiewette het verlede maand in die wet onderteken.


FOX News Sunday met Chris Wallace nie FOX News. Die tyd het aangebreek om al ons diplomatieke middele uit te wis voordat dit te laat is. Rajiv Biswas, hoofekonoom van die Asië-Stille Oseaan by IHS Markit, het aan Newsweek gesê. Ekonomiese sanksies: panacea, simbolies maar ondoeltreffend, of nutteloos en teenproduktief? Terwyl hierdie vrae die huidige debat baie ingewikkeld het, grawe Drury dieper aan hoekom buitelandse beleid leiers, en veral die president, sanksies kies, van watter aard of om hulle te onderhou en wanneer hulle moet beeindig. Maar nie almal glo sulke sanksies werk nie. Skepe is makliker om weg te steek. Noord-Korea het sy eerste kerntoets in 2006 gedoen, en die presidente wat na Roh gekom het, het 'n strenger posisie teenoor Pyongyang geneem. Noord-Korea het verlede Sondag sy sesde en kragtigste kerntoets gedoen, minder as 'n week nadat 'n ballistiese raket oor Japan gestuur is. Sanksies het sterk steun onder sommige Noord-Koreaanse kundiges. Nou, as jy 'n toets sien wat Sondag plaasgevind het, mag jy dink, goed, dit werk nie.


Iran het na die onderhandelingstafel gekom en 'n ooreenkoms is gemaak. Maar vliegtuie moet vlugplanne indien. China het ingestem dat die VN meer as Noord-Korea moet optree ná die kernontploffing, maar het aangedring dat gesprekke met Pyongyang nodig was. Die Trump-administrasie wil nou dat die VN-Veiligheidsraad Noord-Korea met 'n olieembargo tref en Kim self met 'n batevries - en reisverbod. Trump om te teken wat sanksies sou oplê op enige land wat met Pyongyang handel. Suid-Korea, Noord-Korea en Rusland. Die Verenigde State oorweeg, benewens ander opsies, om alle handel te stop met enige land wat sake doen met Noord-Korea. Noord-Korea het bewys dat hy bedreig is om sanksies te vermy, veral op skepe.


Iran, Sirië, Pakistan en ander. Noord-Korea gaan voort met sanksies en handel, insluitende baie Afrika-lande. Russiese president Vladimir Poetin weeg in hierdie week, sê sanksies sal nooit werk nie, maak nie saak hoe moeilik hulle is nie. Die Trump-administrasie het na bewering Cha gekies om die volgende Amerikaanse ambassadeur in Suid-Korea te wees. Dit is nie 'n oornagsaak nie. Die laaste ding wat jy sou doen in daardie situasie, gee jou onafhanklike kernvermoë op: die een ding wat jy besit dat hulle nie beheer het nie. Met die launch van die missiel in die afgelope jare het dit ook sanksies, met 'n resolusie verlede maand wat die uitvoer van steenkool, ystererts, seekos en ander produkte regverdig verbied. Spiraalende handelsoorlog en wêreldwye resessie, enigiemand? Die VN het ná die eerste kernwapen-toets in Noord-Korea begin met sanksies in 2006, en daarna in die agtereenvolgende lae by hulle gevoeg.


Suid-Korea vind, soos ek hulle gesê het, dat hulle praat van versadiging met Noord-Korea nie sal werk nie, hulle verstaan ​​net een ding! Washington was op soek na oorlog. En dieselfde is die geval vir Noord-Korea. Een ding of ekonomiese sanksies teen Noord-Korea sal werk: die kenners stem nie saam nie. Trump gee vir eers sterker ekonomiese sanksies meer tyd om te werk, en stoot vir diegene wat selfs breër en harder is. Hy en ander glo dat sanksies, in plaas van om verandering deur interne druk te dwing, eerder posisie in posisie kan verhard. Dit volg op die Amerikaanse staatssekretaris, Rex Tillerson, wat gesê het dat onderhandelinge moontlik was, maar slegs as Pyongyang sy kernwapens agterlaat. Die Wit Huis oorweeg 'n reeks aksies wat so ver gaan dat ekonomiese bande met lande wat in Noord-Korea sake doen, afneem, het Trump Sondag gesê in 'n tweet wat vierkantig op China gemik was. Pyongyang en dreig 'n handelsembargo teen lande wat daarmee sake doen. Mense moet Noord-Korea ekonomies afsny. Ure nadat Noord-Korea gesê het dat dit 'n waterstofbom suksesvol getoets het, het president Donald Trump gesin oor nuwe sanksies wat sou beteken dat handel met China afgesny word terwyl sy verdedigingshoof oor militêre opsies gepraat het.


Julie sal die uitvoer van steenkool, yster, lood en seekos verbied. Suid-Korea het Maandag gesê dit het bevind dat Noord-Korea voortgaan om voor te berei vir 'n moontlike ICBM-afvuur. Noord-Korea en China, wat moontlik internasionale markte in die gesig staar. Dit is onaanvaarbare gedrag. Mark Dubowitz, hoof uitvoerende beampte van die Stigting vir Verdediging van Demokrasieë, 'n denktank wat nasionale veiligheidskwessies volg. Japan en Suid-Korea het Maandag 'n noodvergadering van die Verenigde Nasies se Veiligheidsraad gevra, het Haley Sondag op Twitter gesê. Dursun Peksen, wat politieke wetenskap aan die Universiteit van Memphis onderrig en oor ekonomiese sanksies uitvoerig geskryf het. Dit sal ook nie waarskynlik gebeur nie. Verdediging Sekretaris Jim Mattis het gesê nadat hy met Trump vergader het.


Hy het ook beloof om teen enige koste oorlog te voorkom. Suid-Korea, het op Sondag frustrasie met Moon uitgespreek. Ed Royce, Republikeinse voorsitter van die komitee vir buitelandse sake, het in 'n verklaring gesê. Amptenare, insluitend die Tesourie Sekretaris Steven Mnuchin en die Verenigde Nasies se ambassadeur Nikki Haley, is in die voortsetting van nuwe sanksies teen Noord-Korea en sy weldoeners. Trump onderteken wetgewing wetgewing goedgekeur in die Kongres aan die einde van Julie wat bevat verdere ekonomiese strawwe, en die VN op Aug. China, verskeie top Republikeine in die Kongres is besig om te streef na 'n meer realistiese stel van sanksies wat sal afbreek aan lande wat sake doen met Noord-Korea. Noord-Korea sal beide katastrofies en onwaarskynlik wees. Chinese banke en beweeg om olie-uitvoere na Noord-Korea af te sny. Albei is in die verlede oorweeg. Doug Paal, vise-president vir studies by die Carnegie Endowment vir Internasionale Vrede in Washington.


Stille Oseaan, en dat die geïsoleerde staat op enige stadium 'n kerntoets kon doen, het die nuusagentskap Yonhap berig. Ons kyk nie na die totale vernietiging van 'n land, naamlik Noord-Korea nie, maar soos ek gesê het, het ons baie opsies om dit te doen. Sommige ontleders in die Verenigde State het gevra vir nuwe beleide wat druk uitoefen op 'n wyer verskeidenheid Chinese maatskappye. Dit maak die afhandeling van alle Amerikaanse handel met China 'n nonstarter, sê kenners. Warren Buffett, wat 'n belang van 10% in die maatskappy besit. Great Wall, Chery en Geely het al die motorvoertuie of voertuie na Noord-Korea verskeep. Hierdie jaar, ten spyte van nuwe sanksies, streng waarskuwings aan China van mnr. Carolyn Zhang het navorsing uit Sjanghai, en Ryan McMorrow van Beijing, bygedra. Daniel Blumenthal, 'n ontleder by die konserwatiewe Amerikaanse Enterprise Institute. Trump en 'n reeks wapentoetse deur die Noorde het Chinese uitvoere na Pyongyang meer as 22 persent gegroei in Julie in vergelyking met 'n jaar vroeër, deels as gevolg van stygende verkope van elektriese toerusting en masjinerie, volgens data van IHS Markit, Global Trade Atlas , 'n navorsingsmaatskappy.


Terwyl die Verenigde State en ander lande sanksies toegerus het en Noord-Korea uit die res van die ekonomiese en finansiële wêreld afgeskaf het, gaan Pyongyang voort met sy pogings om kernwapens en die missiele te ontwikkel om hulle te lewer. Midea, 'n maatskappy wat verlede jaar die Duitse robotmaker Kuka oorgeneem het, ondanks sommige besware in Europa, het sporadiese sake met Noord-Korea gedoen. China koop minder steenkool, klere en ander goedere. Noord-Korea sedert 2012 en die verskepings het tot onlangs voortgegaan. Amerikaanse beleidsmakers gesig. Die Friendship Bridge, wat die Noord-Koreaanse stad Sinuiju verbind met die Chinese stad Dandong, word gebruik om goedere tussen die twee lande te vervoer. Delury, van Yonsei Universiteit, verwys na Pyongyang. In Januarie het die maatskappy rubberprodukte na die land gestuur, en in Desember het dit voertuie gestuur. Chinese handel maatskappye bied buitelandse valuta. In globale handelsterme is Noord-Korea basies 'n afrondingsfout.


Sy Top Ally is China. Sinotruk sleep onderzeeër missiele. Ten spyte van jare van ekonomiese sanksies en internasionale veroordeling, voer Noord-Korea nog beskeie handel met 'n leër van bondgenote van die Verenigde State, waaronder Brasilië, Duitsland en Mexiko. Noord-Korea sou net dit voed. Dit het ook die hoofstad verskaf om 'n kernwapen en missielprogram uit te brei wat toenemend in staat is om die Verenigde State te slaan. Sommige van dieselfde maatskappye verkoop ook produkte in die Verenigde State. Een probleem: dit sou ook ekonomiese ramp vir die Verenigde State beteken. Noord-Korea kan terugvuur as dit skeidings tussen Washington, Beijing en Seoel skep. Noord-Koreaanse werkers gaan na China om geld te verdien en terug te stuur. Dit kan meer algemeen fokus op Chinese maatskappye wat sake doen in Noord-Korea.


China en die Verenigde State. Tog, selfs as China minder koop, is dit meer uitvoer. Sowat elke prominente Chinese toestelmaker het goedere in Noord-Korea verkoop, waaronder TCL en Hisense. China voorsien ook Noord-Korea met een baie belangrike produk: kontant. Noord-Korea in die afgelope paar jaar. Dit sou kolossaal dwaas wees. David Thompson, 'n senior ontleder by die Sentrum vir Gevorderde Verdedigingstudie, 'n navorsingsmaatskappy in Washington. Noord in die afgelope jare, hoewel die verkope redelik klein is in vergelyking met die ander.


Die Verenigde State het beperkte opsies. President Trump het gister gesê die Verenigde State kan oorweeg om handel te stop met lande wat sake doen in Noord-Korea, in 'n skuif wat ekonomiese ramp vir die landdadige land kan uitspel. Pyongyang is egter seker dat sy magte die land kan verdedig met meer as blote hande en bose retoriek. Sonder hulle sou Pyongyang dit toenemend moeilik vind om goedere te skuif of betalings te verwerk. Net soos Noord-Korea nie buitelandse SALW benodig vir sy verdediging nie, moet die Veiligheidsraad die vrystelling vir die verkoop van hierdie wapenklas aan Pyongyang beëindig. As Noord-Korea dan ook nog 'n provokasie in die nabye toekoms doen, sal die Veiligheidsraad byna seker probeer om die sanksieregime soos dit vroeër gedoen het, te probeer afknou. VN-resolusies wanneer hulle sake doen met Pyongyang. Noord-Koreaanse entiteite en individue wat bewustelik Noord-Koreaanse verspreiding vergemaklik deur geteikende sanksies teen sommige van hulle bekend te stel.


DPRK dieselfde jaar. Min lyk bereid om dit te doen. Teen die vroeë 1990's kon dieselfde lande nie meer op militêre hulp van hul voormalige klante reken nie en moes hulle markpryse betaal vir hul verdedigingstoerusting. Daar is genoeg bewyse om nuwe toevoegings tot die sanksielys te ondersteun. Deur die ontwerp is die VN-Veiligheidsraad 'n reaktiewe argitek van sanksiesregimes; Sy maatreëls wat Noord-Koreaanse kern - en missielprogramme aanspreek, toon dit duidelik. By hierdie uitdaging is die feit dat middelmense in die DPRK-verspreidingskettings nie onder die VN-Veiligheidsraad se sanksiesregime uitgesonder is vir hul betrokkenheid by die onwettige DPRK-handel nie, aangesien die VN-lidlande geen formele internasionale regsgronde het om hulle teen te werk nie. Gevolglik is enige neiging van 'n komende Noord-Koreaanse provokasie geneig om diplomatieke gesprekke oor die uitbreiding van sanksies aan te vryf. Iran bevat 43 individue en 78 entiteite.


Die resolusie het die gedeeltelike wapenverbod wat drie jaar vroeër bekend gestel is, uitgebrei om handel met Noord-Korea in alle wapens en verwante materiaal en dienste te verbied. Verskeie opsies vir die versterking van die sanksie-regime bestaan ​​nog steeds. Die vraag het weer in die herfs ontstaan, toe die land sy reg herhaal om nuwe satelliete te loods. Desember 2012 vuurpyl bekendstelling en sy Februarie 2013 kern toets. Alhoewel verduidelikings alleen nie die bogenoemde druk sal verlig nie. Pyongyang het sedert die 1940's hard gewerk om te verseker dat sy soldate klein wapens dra en groter stelsels in Noord-Korea bedryf. Dit het dekades gehad om aan te pas by nasionale en internasionale beperkings op sy handel, en dit is bekend dat blinde kolle, skuiwergate of grys gebiede aktief in internasionale sanksie-regimes gebruik word. Veiligheidsraad sal weer worstel vir nuwe maniere om die sanksie-regime teen Pyongyang te versterk.


Dit is egter 'n stadige saak wat deur VN-kundiges en buitelandse staatsamptenare agter geslote deure nagestreef word. Tog is hierdie gevalle skaars. Die vrystelling in Resolusie 1874 is vaag. Die voortgesette wettigheid van SALW en verwante materiaal en tegnologie aan Noord-Korea ondermyn hierdie natuurlike afname in die vraag. Die lys wat die Veiligheidsraad ingestem het om te teiken, is merkwaardig kort, met inagneming van die omvang van die verbode aktiwiteite: 12 individue en 20 entiteite. Noord-Koreaanse fasiliteerders is 'n onontbeerlike deel van die Noord-Koreaanse netwerk. Verskeie buitelandse amptenare het in die lente van 2014 die vraag van die skrywer stil gestel. Noord-Korea het gedreig om nog 'n kerntoets te doen. Noord-Korea het voorsien dat hulle vyf dae vooraf kennisgewing van die verkoop aan die VN-Veiligheidsraad aangebied het.


In teenstelling met formele aanwysings, doen Paneel van Kennersverslae egter nie die VN-lidlande verplig om teen hierdie fasiliteerders op te tree nie. Geen sodanige kennisgewing het ooit bekend geword nie, hoewel die verkoop van sulke wapens waarskynlik plaasgevind het. Die Veiligheidsraad moet ook die vrystelling vir die verkoop van handvuurwapens en ligte wapens aan Noord-Korea uitskakel, waarvan die motivering nie onder die loep kom nie. Daar word algemeen erken dat die sanksiesregime die meeste sal baat by die meer eenvormige en effektiewe implementering van die bestaande maatreëls deur die VN-lidlande, eerder as nuwe operasionele paragrawe. Vir die grootste deel bedryf die fasiliteerders van hierdie netwerke ander regmatige besighede wat hulle belangstel om te handhaaf. Resolusies aangaande Noord-Korea vereis dat VN-lidstate stappe doen teen die geaffilieerde partye se affiliasies. Dit is nie duidelik watter klas wapens hierdie verskepings ingesluit het nie, of het hulle na Junie 2009 voortgesit in stryd met Resolusie 1874. Die laaste van hierdie komponente is die swakste. Hierdie benadering is swak geskik vir twee belangrike doelwitte van verteenwoordigers van die VN-Veiligheidsraad in die onmiddellike nasleep van 'n Noord-Koreaanse ruimte bekendstelling of kerntoets: Noord-Korea wys dat sy optrede gevolge het, en verseker dat die kiesafdelings van die land hulle reageer met meer as woorde. Uiteindelik sal kliënte egter verplig wees om kleinwapens en ligte wapens uit te faseer wie se tegnologie in sommige gevalle die vyftigste verjaardag nader, en kyk na moderne variante.


Hierdie bewering, hoewel ongeverifieer, verdien verdere ondersoek. Klein vuurwapens en ligte wapens sal relatief nuttig wees om interne bedreigings te bestry of om 'n landinval te weerstaan, maar die land sal waarskynlik ook nie die vraag in 'n moontlike militêre konfrontasie in die gesig staar nie. Twee redes word aangebied vir die uitsondering. Alhoewel aanwysings verouderd raak omdat die gesanksieerde partye verander of nuwe aliasse skep, is formele aanwysing van Noord-Koreaanse individue en entiteite 'n belangrike stap. Die grense van die vrystelling is nog nooit getoets nie, maar die bestaan ​​van 'n klein wapenvrystelling en die vae formulering in die resolusie maak die deur oop. Nie een van hierdie verduidelikings staan ​​ter sprake nie. Baie regerings tree slegs op as die VN hulle vereis, naamlik deur 'n nuwe entiteit of individu aan te dui en 'n gepaardgaande verduideliking te gee. Kuba na Noord-Korea in Julie 2013. Sulke ambagte is reeds onwettig onder die huidige VN-embargo, en beide Noord-Korea en sy kliënt sou in stryd wees met VN-resolusies om dit te doen. Paneel deskundiges in Noord-Korea het reeds getoon dat baie meer bekend is dat dit wesenlike of missielprogramme, of wapenverkope in die buiteland, wesenlik gehelp het.


Op die oomblik bestaan ​​die VN-sanksies regime in Noord-Korea uit verskeie dele: 'n embargo op items wat verband hou met WMD en ballistiese missielprogramme; 'n konvensionele wapenverbod wat Noord-Korea verbied om alle wapens of verwante materiaal of dienste te koop of verkoop, alhoewel aankope van handwapens en ligte wapens vrygestel word; 'n verbod op die verskaffing van finansies of finansiële dienste aan verbied Noord-Koreaanse programme; 'n verbod op die uitvoer van luukse goedere na Noord-Korea; en 'n reisverbod en batevries op gelysde individue en entiteite, insluitende diegene wat daarmee handel. Wanneer dit wel gebeur, is die vraag wat gereeld gestel word, eenvoudig, wat is daar vir die sanksie oorgebly? Pogings moet aangewend word om die fasiliteerders van Noord-Koreaanse verspreidingsaktiwiteite aan te toon dat hul optrede nie ongemerk geloop het nie. In enige moontlike botsing met teenstanders is Noord-Korea meer geneig om vliegtuie, vlootskepe en ander groot stelsels te hê. Op die manier, as 'n oorsese kliënt 'n bevel vir handwapens plaas dat Pyongyang nie 'n vereiste tydraamwerk kan invul nie, kan Chinese vervaardigers die gaping steek. Een wapenhandelaar wat bekend was met Noord-Korea, ondervra deur die skrywer vir 'n komende monografie oor die Noord-Koreaanse wapenhandel, het tot dusver gegaan om te dring daarop dat die prys van Noord-Korea met sy klein wapens ooreenstem met sommige wapenvervaardigers in China. Tog het lede van die VN-Veiligheidsraad min aarseling getoon om die verkoop van hierdie wapens aan Noord-Korea te verbied. Noord-Korea is 'n skerp proliferator. Die Veiligheidsraad moet dus alles doen om te verseker dat diegene wat oorbly, uitgeskakel word. Terwyl die VN se paneel van deskundiges besonderhede oor entiteite in Egipte, Singapoer en Hongkong gepubliseer het, het die Veiligheidsraad en sy betrokke Sanksiekom nog formele optrede nodig. As 'n eerste orde van sake kan die Veiligheidsraad verduideliking gee oor sommige van die grys areas wat in die sanksie-regime voortduur, soos voorheen op 38 Noord bespreek is. Eerstens het sy verdedigers na bewering in 2009 geargumenteer dat die verkryging van handwapens en ligte wapens 'n wettige Noord-Koreaanse verdedigingsbehoefte is. Sowjet - en Chinese tegnologie goed genoeg om vervangings, spaargeld, onderdele en dienste te verskaf, en kan dit relatief goedkoop doen.


Hierdie anekdotes dui daarop dat Noord-Koreaanse wapenhandelaars die soort inkomste wat sanksies ontwerp het om te belemmer, die Chinese kleinwapens en ligte wapens aan buitelandse kliënte kon verkoop. Hierdie aspek van die sanksies regime kon verbeter word. Noord-Korea die tegnologie wat nodig is om 'n nuwe soort wapen in hierdie kategorie te maak, wat Pyongyang op sy beurt min bemarkingsbemarking vir ander voornemende oorsese kliënte sou hê. As gevolg daarvan het dit slegs 'n klein deel van die Amerikaanse mark. Beijing het herhaaldelik gesê dat die invloed daarvan op Noord-Korea beperk is en dat dit alles doen wat dit kan. Die VSA het China aangedring om meer ekonomiese en diplomatieke druk op Noord-Korea uit te oefen om sy kern - en missielprogramme te help herstel. Trump het destyds gesê. Geen besluit is vanjaar verwag nie, het 'n senior beampte gesê. Beamptes in Beijing het nie gereageer op 'n versoek om kommentaar op die vergadering nie. Lago Retreat in Palm Beach, Florida.


Noord-Korea was een van die onderwerpe wat bespreek is, volgens twee mense wat bekend was met die vergadering. Die amptenare het gesê daar was nog geen konsensus op die pad vorentoe met China nie en hulle het nie gesê watter ander opsies bestudeer is nie. Noord-Korea, sy top nasionale veiligheidsuitdaging. Ten minste weet ek dat China probeer het! Of Trump eintlik enige stappe teen China sou doen, bly onduidelik. Die amptenare het gesê Trump was ongeduldig met China en het gekyk na opsies, insluitend tariewe op staalinvoere, wat handel sekretaris Wilbur Ross het reeds gesê hy oorweeg as deel van 'n nasionale veiligheidstudie van die plaaslike staalindustrie. China om met Noord-Korea te help, het dit nie uitgewerk nie. Kanadese en Mexikaanse leiers het hom gevra om 'n beplande uitvoerende bevel te stop ten gunste van openingsbesprekings.


Trump het verlede Donderdag gedaal toe die nasionale veiligheidsadviseur van die Wit Huis, mnr. HR McMaster en Trump senior raadgewer, Jared Kushner, die Chinese staatsraadslid, Yang Jiechi, ontmoet het. Pyongyang is besig om vir nog 'n ondergrondse kerntoets voor te berei. Amerikaanse president Donald Trump word toenemend gefrustreerd met China oor sy ongerymdheid in Noord-Korea en bilaterale handelsvraagstukke. Hy oorweeg nou moontlike handelsaksies teen Beijing, het drie senior administrasieamptenare aan Reuters gesê. Ander lande, soos Maleisië, maak ook voorsiening vir 'n groter Iran-handel. As Sanksies handel druk, lyk Iran vir opsies. Washington het sy sanksies hierdie week teen Iran oor sy kernprogram uitgebrei, maar Teheran sê die maatreëls het geen effek nie.


Daar is dus 'n verskuiwing. In die Persiese Golf-emiraat van Dubai werk werkers tradisionele houtskepe met goedere wat vir Iran gebind is, aan te laai. Dubai is lank reeds 'n ekonomiese lewenslyn vir Iran. Maar ontleders sê 'n nuwe fokus op die handhawing van Iran het verskillende handelsartore. Abu Dhabi, maar Mirza sê Dubai het ook van sy onafhanklikheid verloor. Abu Dhabi het nuwe lewe in 'n ou beleid gehaas, en Tehran het besluit om nuwe handelsroetes te bewerkstellig. Amerikaanse maatskappye verkoop die meeste produkte aan Iran. Die Verenigde State het vandeesweek sy sanksies teen Iran uitgebrei oor sy kernprogram, maar Teheran sê die sanksies het geen effek nie. In Dubai wag lading oor die Persiese Golf na Iran.


Toe volg meer sekulêre Iraniërs na die 1979-Islamitiese revolusie, toe vroue terug in die chador gedwing word. Maar die Verenigde Arabiese Emirate, wat Dubai insluit, is 'n groot invoerder van Amerikaanse goedere, en baie word na Iran herlei. Dubai handel moeiliker. In die Emiriese Golf-emiraat van Dubai word handel met Iran voortgesit. Die toneel by die dhow-hawe langs Dubai Creek is baie dieselfde as dit vir dekades was. Hulle sal baie druk op banke in die VAE plaas om seker te maak dat die regulasies nagekom word. Houtbote wat bekend staan ​​as dhows word gebruik in die handel tussen Dubai en Iran. Iraanse banke en maatskappye moet 'n premie betaal om met ander geldeenhede te werk. Ontleders sê 'n nuwe fokus op die handhawing van Iran het verskillende handelsartore. Groter handhawing van sanksies het Iran op soek na nuwe roetes vir sy handel, veral Turkye.


Iran het geen geheim gemaak van sy begeerte om selfs meer van sy handel van die Persiese Golf na Turkye te verskuif nie. Islamitiese bedekking vir vroue. Iran is vir meer as drie dekades wesenlik onveranderd gebly, die Iraanse regime is goed gewoond aan sanksies en bedrewe om voorste maatskappye te skep en ander metodes te gebruik om hulle te ontduik. Pakistan, of in landvervoer uit Turkye. Golf banke van die finansiering van Iraanse handel het 'n effek. Die houtbote is drie of vier op hoogte gebind, baie gelaai met allerhande vragte. Wêreldleiers sal nou dophou om te sien hoe Teheran reageer as druk van binne sowel as buite begin toeneem. Kims, beskou die verkryging van kernwapens as die enigste manier om sy oorlewing te waarborg. China oor Noord-Korea, wat Trump bedreig het, kan Beijing selfs minder geneig wees om oor sanksies te koördineer. Watter ander lande stel aanvullende sanksies op Noord-Korea op? Benewens VN-maatreëls, het dit in 2006 sancties teen Noord-Korea opgelê.


Suid-ekonomiese en kulturele uitruilings. Sommige kenners stel voor dat wêreldmagte, insluitend die Verenigde State, een of ander vorm van de facto-erkenning aan 'n kern Noord-Korea oorweeg. Waarom word Noord-Korea in die gesig gestaar? Noord-Korea bied 'n eksistensiële bedreiging vir sy Asiatiese bure en 'n toenemende gevaar vir die Verenigde State. Taliban is byna seker die beste manier om die oorlog in Afghanistan te beëindig, en argumente vir die uitstel van pogings om een ​​te kry wat die koste van die verlenging van die konflik oor die hoof bied. Verenigde State sou amper 'n verwoestende vergelding deur die regime in Suid-Korea verseker. Lee, en Bruce Klingner in Buitelandse Sake. By verskeie geleenthede het die Verenigde State sanksies in Noord-Korea opgehef in ruil vir 'n belofte om sy kernprogram te bevries en dele van sy fasiliteite af te breek.


Sommige individue en entiteite, gemotiveer deur 'n groot finansiële wins, is bereid om buite die wet sake te doen met Noord-Korea. Sommige buitelandse beleidskenners sê VN-sanksies teen Noord-Korea is geneig om swak te wees as gevolg van die kompromieë wat nodig is om Chinese en Russiese steun te verkry. Verskeie rondes bilaterale en multilaterale onderhandel wat daarop gemik is om Noord-Korea te ontketen, het misluk. Tesourie Sekretaris Steven Mnuchin. Maar dit het in 2014 'n paar daarvan opgehef om Pyongyang in die 1970's en 1980's te verhoed om die verdwyning van Japannese onderdane in Noord-Korea te ondersoek. Noord-Korea in 2016. Die nasionale owerhede kan min finansiële hulpbronne hê om besendings in hawens te inspekteer, komplekse ondersoeke uit te voer en ander afdwingingsaktiwiteite uit te voer. Noord-Korea en Iran. Regerings het ook sanksies ontplooi om Pyongyang vir kuberaanvalle, geldwassery en menseregteskendings te straf. Tokio het ook kommersiële en diplomatieke uitruilings met Noord-Korea beperk.


VN-kenners het aan die lig gebring dat China as die hooffasiliteerder van die Noord-Koreaanse handel in die swart mark dien en dat Chinese maatskappye die Noord-Koreaanse banke toelaat om aan die globale finansiële stelsel gekoppel te bly. Wat was die ekonomiese impak van sanksies? Wat is die uitdagings wat verband hou met sanksies? Is meer sanksies die antwoord? Die grootste uitdaging is handhawing, wat die verantwoordelikheid van individuele state is. In 2016 het Seoul onbepaalde tyd kommersiële samewerking met Pyongyang by die Kaesong-industriële kompleks opgeskort. Intussen kan handhawing verbeter word met verbeterde opleiding vir owerhede wat skepe inspekteer in internasionale hawens en wettige interpretasie van VN-resolusies. Onder so 'n ooreenkoms sou Pyongyang hom daartoe verbind om sy vermoëns te verklaar, 'n klein aantal wapens te omskep en die IAEA-amptenare toegang te gee tot fasiliteite. Selfs as die sanksiekettings toegerus is, vra baie mense of hulle die gewenste uitkoms sou bereik. Die Wapenbeheervereniging beskryf die evolusie van Resoluties van die VN-Veiligheidsraad oor Noord-Korea.


Die Verenigde State het ook eensydige sanksies op Noord-Korea opgelê. Noord, maar hy het sedertdien nuwe rondes van internasionale sanksies en versterkte verdedigingsamewerking met die Verenigde State ondersteun. Swartmarkaktiwiteite wat dikwels ongemerk word, verseker dat verskepings doeane-kontrole en amptelike verslagdoening ontduik. Pyongyang het waarskynlik verborge, ondergrondse plekke. Noord-Korea, insluitend militêre opsies. Pyongyang kan dan kernontwikkeling en winsherkenning van sy wapenvermoëns behou in ruil vir die ontwapening en aftakeling van gedeeltes van sy programme. Sommige, soos Anthony Ruggiero van die Stigting vir Verdediging van Demokrasieë, voer aan dat daar ruimte is vir baie moeiliker sanksies teen Noord-Korea en diegene wat sy aanbod doen. Japan en Suid-Korea het ook Noord-Korea geheg as die maatreëls wat deur die Veiligheidsraad ingestel is. Beijing en Moskou, permanente lede van die VN-Veiligheidsraad met veto-mag, vrees uitkomste wat verband hou met regimeverandering in Pyongyang. Baie beleidsontleders beskryf die Noord-Koreaanse kernbedreiging as 'n beleidsuitdaging met slegs swak opsies, aangesien niemand die kernkernen van Noord-Korea waarborg en sommige, indien onsuksesvol is, sake kan vererger. Pyongyang het egter voortdurend op sy beloftes afgekom.


Smokkelaars maak gebruik van laksinspeksies by hawens in dele van Afrika, die Midde-Ooste en Suidoos-Asië. Met min buitelandse beleidsopsies het wêreldmagte voortgegaan om op ekonomiese en finansiële sanksies staat te maak om die Kim-regime te isoleer en dit terug te trek in die kernkloppingsbesprekings wat jare gelede gefokus het. Die VN-sanksiesregime laat egter toe dat humanitêre hulp in Noord-Korea vloei. Japan het in Februarie 2016 en Augustus 2017 nuwe sanksies opgelê in reaksie op Noord-Koreaanse toetse. Suid-Korea en Japan. VN-Veiligheidsraad het sedert die eerste kerntoets al agt sirkels sanksies geslaag, almal eenparig teen Noord-Korea. Pyongyang terug in denuclearization gesprekke. Sommige kenners van buitelandse beleid voel dat sanksies alleen min invloed sal hê om Pyongyang te verhoed om sy kernwapenprogram te bevorder. Chinese banke en maatskappye, en Russiese maatskappye en individue.


Sanksies word dikwels die meeste deur gewone gesinne gevoel, nie die krageliete wat die beoogde teikens is nie. Pyongyang het toenemend geïsoleer van die globale mark en sy mense het afgesny van ekonomiese geleenthede. Bush het Noord-Korea uit die lys verwyder as deel van die denucleariseringsonderhandelinge met Pyongyang in 2008. Wat is die EU-sanksies? Dit beperk meer ekonomiese aktiwiteite en rig 'n groter lys van individue en besighede as VN-sanksies. Chinese bankowerhede in die besonder. Harde Teikens: Sanksies, Inducements, en die saak van Noord-Korea. Ooreenkomste bly oor hoe om vorentoe te beweeg. Miller en Vipin Narang verken hoe Noord-Korea kernkundiges in Politico geskok het.


Tog het ander leiers 'n harde lyn gehou. Die jong leier het reeds meer missiel - en kerntoetse gedoen sedert hy in 2012 krag aangeneem het as wat sy pa en oupa gekombineer het. Reuters Backgrounder Huidige politieke en ekonomiese kwessies word kortliks verduidelik. China-verhouding, en ondermyn bilaterale samewerking oor kwessies van Noord-Korea tot terrorisme en klimaatsverandering. Sony, menseregteskendings, geldwassery en ander aktiwiteite. CFR Senior Genoot Scott Snyder in Forbes. Noord-Korea as kernkrag aanvaar. Noord-Koreaanse entiteite, veral Chinese entiteite. Vir twintig jaar het die Verenigde State Noord-Korea 'n staatsponsor van terrorisme genoem, 'n amptelike aanwysing wat nog 'n laag sanksies op die regime geplaas het. Terwyl hierdie maatreëls 'n swaar tol van die Noord-Koreaanse ekonomie geëis het, sê kenners dat hul doeltreffendheid ondermyn is deur sommige lande se versuim om hulle af te dwing en die bereidwilligheid van sommige maatskappye om hulle te verontagsaam.


Die wet vereis onder meer dat die president enigeen wat betrokke is by sekere aktiwiteite, soos die verspreiding van massavernietigingswapens, moet sanksioneer. Deur die krake in die sanksie-handhawing te vul, kan Noord-Korea gedwing word om te verander hoe dit sy begroting toeken om die regime binnelands te versterk. Wat is sommige beleidsalternatiewe? Hoof hiervan is die ontwikkeling van kernwapens en ballistiese rakettechnologie. Inderdaad, Noord-Korea het belowe om sy arsenaal ten alle koste te handhaaf. In vergelyking was dit minder as 5 persent van dieselfde statistiek in Suid-Korea. Facebook Twitter LinkedIn E-pos Deel Deel Wat is die VN-sanksies? Sommige Suid-Koreaanse leiers het 'n meer versoenende benadering tot Pyongyang geneem, wat poog om bilaterale uitruilings uit te brei as 'n pad na vreedsame samelewing.


Dit het drie jaar later sy eerste kerntoets uitgevoer. Tesourie Departement is 'n hulpbron vir die bestaande sanksies teen Noord-Korea en verskaf riglyne vir regsinterpretasie.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.